fredag

 
🌿 Idag Ă€r sista dagen att söka uni och jag kĂ€nner mig sĂ„ oengagerad och trött att det finns inte. Jag kĂ€nner mest att jag bara inte orkar bry mig men det gör jag sĂ„klart oavsett om jag orkar eller inte. Är sĂ„ himla stressad bara och Ă€r sĂ„ inte redo att bete mig vuxet. Öh. LĂ„t mig skjuta upp det nĂ„gra timmar till.
 
🌿 Dagen började himla bra Ă€ndĂ„: vaknade utan smĂ€rta, klev upp ovanligt tidigt och tog mig ut pĂ„ en en och en halv timmes promenad med hunden innan frukost! Ska försöka göra det till en rutin... Men dĂ„ mĂ„ste jag sĂ„klart lĂ€gga mig tidigare ocksĂ„. Samt lĂ€ra mig utnyttja den bra starten för att fĂ„ en bra och produktiv dag, som normala mĂ€nniskor.
 
🌿 Dock har jag mĂ„tt sĂ„ jĂ€vla illa sedan lunch. Jag Ă€r i princip non-responder pĂ„ koffein men tvĂ„ kapslar och tvĂ„ muggar (=fyra koppar) kaffe var nog lite för mycket Ă€ven för mig. Haha. KĂ€nns bĂ€ttre nu i alla fall och jag ska försöka sluta envisas med att tro att kommer att svara pĂ„ koffein nĂ„gon gĂ„ng.
 
🌿 Jag skulle behöva ta mig ivĂ€g till stan nĂ„gon dag. Behöver nya skor, foundation och egentligen klĂ€der men egentligen inte (leave it will ya). Och skulle behöva det bara för att ta mig utanför huset liksom. Det vore sĂ„ himla soft att ha mental styrka att kunna sitta ensam pĂ„ ett cafĂ© med en bok och musik eller sĂ„ - men det Ă€r nog att gĂ„ ut lite vĂ€l hĂ„rt sĂ„ jag skulle kanske börja med att sĂ€tta mig och plugga pĂ„ biblioteket (vilket sĂ„klart Ă€r nyttigt för pluggdisciplinen as well). Vi fĂ„r se.
 
🌿 Givetvis har jag inga planer för helgen. Eller jo, men 50% Ă€r fullkomligt orealistiska och de andra 50%en Ă€r ofantligt trĂ„kiga sĂ„ ni vill nog inte höra om dem.
 
🌿 Fast om jag spinner vidare pĂ„ punkten innan sĂ„ satsar jag faktiskt pĂ„ att ta mig ut pĂ„ ett lugnt lĂ„ngpass! Det Ă€r vĂ€l lite intressant kanske. Men för all del - lugnt objektivt sett (kommer vara brutalt med mina mĂ„tt) och lĂ„ngt subjektivt sett (max tio kilometer liksom).
 
🌿 Sen Ă€r det sĂ„hĂ€r: jag har skaffat en halvsatsig ed-recovery-instagram. KĂ€nns sĂ„ inte jag egentligen och gĂ„r emot den illusion jag har av mig sjĂ€lv att jag Ă€r sĂ„ himla indie, men det Ă€r rĂ€tt trevligt alltsĂ„. Tidsfördriv om inte annat. Förvisso finns det en risk att det Ă€r kontraproduktivt men just nu bryr jag mig inte. Den Ă€r pinsam (fast förfan nu fĂ„r jag vĂ€l ge mig, det Ă€r den inte alls ju) sĂ„ jag tĂ€nker inte outa den hĂ€r - men vill ni ha sĂ„ skriv!
 
🌿 Hehe. Jag och den hĂ€r bloggen Ă€r ett sjunkande skepp alltsĂ„. Det har vi nog varit sedan vi bĂ„da föddes. Hehe. Men jag tycker om er fast jag Ă€r sĂ„ bitter, jag blir glad nĂ€r ni kommenterar. Puss.



Daniella 🌙

Vill gÀrna ha instagramen! Har ett öppet kommentarsfÀlt men om du DM:ar Fyrahundrafem (min ed instagram) sÄ följer jag dej sen <3

Svar: har skickat en follow request! <3
nihilisten

2016-04-15 | 20:20:43
http://vapenbroder.blogg.se/
Anonym

Vill sjÀlvklart ha den :)

Svar: Det underlÀttar om jag kan kontakta dig pÄ nÄgot sÀtt :)
nihilisten

2016-04-15 | 23:23:52

namn
spara?

e-post


blogg


har du lÀrt dig att stÄ vid ditt ord?