vår

 
Det känns nog lite lugnare och stabilare, i alla fall just för tillfället. Har bara varit på praktiken två dagar och fick sluta innan klockan två båda dagarna, så har mest hängt hemma och inte gjort någonting. Har varit väldigt stressad över skolan men har andats in och andats ut och börjat inse att det löser sig. Har hela sommaren på mig att skriva på kompletteringarna liksom. Min handledare på praktiken är som jag nämnt också så himla bra och avslappnad - så jag tror inte bedömningen kommer bli några som helst problem. Ska ta tag i att söka sommarjobb också och med tanke på personalbristen i omsorgen lär det inte det heller bli några problem.
 
Som jag nämnde så basically dumpade jag grabben i början på veckan. Jag psykade ur totalt liksom. Vi har skrivit massor under veckan (relativt sett) och allt känns jobbigt men ändå bra liksom, det kan bli bra. Jag är rädd att han bara fortsätter träffa mig för att han inte vill lämna mig när jag mår dåligt, han förstår hur övergiven jag skulle känna mig. Men han ställer verkligen upp till hundra procent för mig och jag är så himla tacksam. Annars väntar jag bara på både utredning och någon form av samtalsbehandling och köper medicin för en halv tusenlapp.
 
 
Igår kom min jodel- och odlarpolare förbi en sväng. Vi åt godis och han fick en paprikaplanta och vi pratade (eller mest han) om allt möjligt. Playboy och kent och perkulatorkaffe. Han basically dumpade mig förra veckan men sen så skrev han att han tänkte att om han fortsätter skriva med mig så vet han i alla fall om att jag lever. Han är verkligen en så fin person och han får mig att skratta och jag behöver verkligen någon som honom i mitt liv. Så jag hoppas han vill vara min homie!
 
Har ett fantastiskt flyt i träningen och det gör mig så himla lycklig, gud så jag har saknat detta! Jag skrev ju ett nytt träningsprogram som jag tyckte kändes grymt bra men som vanligt har jag flytit ifrån det - men det gör inte så himla mycket när det ändå går bra. Jag kör mer byggning men ändå tungt i frontböj och bänkpress. Hållt mig borta från både marklyft och knäböj bak då det är det som har fuckat ur min skuldra - men har oerhört försiktigt börjat plocka in det igen. Bebisvikter och avbryter så fort jag har känningar i ryggen och hittills funkar det bra. Så jag hoppas verkligen att det kan fortsätta såhär!



J

Fint att du mår lite bättre. Vet psykiatrin om att du är självmordsbenägen? Ta hand om dig och låt honom hjälpa dig <3 Det kan bli bättre!

Svar: Jo, de vet.Tack fina du <3
nihilisten

2017-05-26 | 23:03:31

namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?