170507

Jag spenderar cash och snackar med en kille. Jag är långtifrån alla gränser men kommer allting accelerera med åren, kommer jag börja passera gränser? Har varit ångestfri i säkert en vecka så kommer den från ingenstans. Sväljer benso. Först två och sen fyra. Tar en till. Blev det sex eller blev det åtta? Det är inte mycket men det kanske bara är början. Jag somnar i alla fall. Jag som lovat mig själv att aldrig börja missbruka men jag har missbruk i blodet, dömd att bli en bensotorsk. Jag slösar för mycket pengar och jag söker efter honom men det är honomHan är inte hos mig, varför är han inte det när jag äntligen tror att jag kanske kan prata med honom. Jag äter för mycket och jag pluggar för lite. Min yrkeskompetens ska bedömmas och jag förstår inte hur det ska gå. Kommunen ringer men jag svarar inte, väntar på att psykiatrin ska ringa men de ringer aldrig. Jag mår bra, tro mig, har aldrig mått såhär bra.



J

Har du kik eller vill du mejla? Blir verkligen orolig. Vet din pojkvän eller psykiatrin om att du är manisk? Snälla, gör inget dumt.

Svar: Stendamm på kik. Tack, men det är verkligen ingen fara.
nihilisten

2017-05-09 | 11:42:09

namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?