170504

Dagen har gått bra, dagarna går alltid bra, jag var till och med trött för att jag inte sovit så mycket. Betedde mig normalt det vill säga onormalt på skolan, höll käft fastän tankarna fladdrade händerna darrade. Försöker planera, strukturera, tar mina tabletter som jag ska, dricker kaffe, äter för mycket. Kommer hem låser in mig vandrar på mina tjugofem kvadrat måste fokusera men det finns för mycket att göra. Tappar saker glömmer saker famlar. Hur ska jag klara mig hur ska jag klara det här hur ska jag klara mig utan honom hur ska jag klara den här månaden. Mår bra, är det här lycka, älskar livet blir tårögd av träden himlen natten vinden. Visst får jag stanna här, visst kan mitt blod fortsätta flyta lita enkelt genom artärerna, visst kommer glittret i mitt hår aldrig sköljas ur. Jag vill be honom stanna, stanna hos mig, se vilket kraftfält jag är, vilken potential jag har, be honom hålla kvar mig här.



J

Du mår bra nu men det kommer vända. Och även om det gått bra (?) när du varit manisk tidigare så är det inte bra att du är i det här tillståndet. Jag blir orolig, snälla var försiktig. Vet din pojkvän om det?

Svar: Tack vad söt du är, men det behöver inte vända och jag mår verkligen bra! <3
nihilisten

2017-05-04 | 23:09:44

namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?