vecka tretton

 
Idag vaknade jag till ett riktigt jäkla snöoväder och då var det himla skönt att ha cirka femtio meter till skolan. Det har snöat hela förmiddagen men nu är det det vårväder igen! Jag har haft föreläsningar i psykologi hela dagen och det är så oerhört spännande även om examinationerna i kursen är rätt tunga. Jag kan inte låta bli att applicera allting på mig själv; till exempel så har jag en klockren otrygg-ambivalent arbetsmodell enligt Bowlbys anknytningsteori. Jag vet förvisso inte hur det informationen kan hjälpa mig och jag borde såklart ha ett patientfokus, men en får väl börja någonstans tänker jag?
 
Det halsonda verkar inte bryta ut i någon riktig förkylning så jag vet inte riktigt vad det var. Jag ska vila någon dag till men sen är jag himla pepp på att once and for all komma tillbaka till träningen, men luftvägarna kunde såklart inte låta bli att fucka ur så jag ser fram emot ett par veckor med rethosta och nedsatt lungkapacitet. Annars så mår just för tillfället helt okej; slutet på förra veckan var ju rätt brutalt (i lördags var det enda jag gjorde i princip att läsa ut Norwegian Wood och däremellan ha ångest och gråta ögonen ur mig) men jag har nog landat lite och tvingats lägga fokus på annat, vilket såklart är skönt och jag hoppas att veckan kan fortsätta så.
 
 
P.S. Klockan är halv sju och det är fortfarande ljust ute!! Jag gråter nästan!!<33
 



Daniella 🌙

Svar: Jag tar bilder men det kan skilja flera kilometer på magen beroende på tid på dygnet, om jag druckit alkohol nyligen eller ätit bröd (sväller upp) osv. Enda definitiva skillnaden på bilderna är att det hårda fettet är liksom löst och mer hängigt. Om du förstår vad jag menar?

2017-04-05 | 14:51:21
http://vapenbroder.blogg.se/

namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?