vecka fem

 
Hela helgen har bjudit på helt fantastiskt väder som verkar fortsätta hålla i sig och det gör verkligen tillvaron lite mer uthärdlig! Jag hade egentligen räknestuga i skolan idag men stannade hemma, dels kände jag inte direkt att jag behövde gå dit och dels är jag helt däckad av Ataraxen jag tog igår. Jag blev likadan när jag tog äldre sortens antihistaminer mot allergi förut, sov så fort jag kom hem från skolan fram till middagen och kunde ändå somna framför TV:en sen på kvällen, och det är en så himla osoft känsla. Men jag tänker att det kanske ändå är värt att ta Atarax för att trubba av den värsta ångesten ibland? Nåväl, vi får se.
 
I morgon ska jag troligtvis till vårdcentralen och det känns så obeskrivligt skrämmande men förhoppningsvis blir det bra. H (som för i övrigt, enligt min journal, är min pojkvän. vi har ju aldrig pratat och jag vet egentligen inte om vi är i ett "riktigt förhållande" ännu - men jag blev barnsligt glad när jag läste det och tar det som att Vi är officiella nu haha) ska följa med och jag är så himla tacksam över att jag har honom. Annars är mina planer för veckan inte särskilt storslagna. Jag har föreläsningar hela dagen i morgon (men vi får se hur mycket jag missar) och förflyttningsteknik hela fredagen men annars är jag ledig. Om vädret håller i sig har jag tänkt åka skridskor och jag skulle behöva ta mig in till stan för att låna böcker och kolla lite kläder. 
 




namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?