170128

Det känns lite skrämmande att januari snart är förbi, jag förstår inte vart den har försvunnit!? Det har varit en tung månad på många sätt men jag tror och hoppas att det varit exakt den här starten på året som jag behövt! 
 
 
Igår vaknade jag tidigt av ett sms från H och passade på att kliva upp trots att jag var ledig. Åt en portion gröt, en macka med vegetarisk leverpastej (mitt nya beroende, hur god!?) och orkade till och med koka kaffe. Jag bestämde mig rätt fort för att helt strunta i kurslitteraturen (inte för att det egentligen var legitimt, jag har knappast pluggat i närheten av så mycket som jag borde ha gjort de senaste veckorna) och tog en långpromenad med rävdrottningen. Vi traskade förbi ungdomsanstalten och sen fick hon skutta runt lös i skogen, jag fick nästan lite vårkänslor i strålande sol och nollgradigt! Jag promenerade till gymmet och körde ett hyfsat smärtfritt böjpass, även om jag är riktigt svag just nu så blir jag så peppad av att det faktiskt går framåt och att det över huvud taget går! Svängde förbi apoteketet på vägen hem och spenderade mitt bostadsbidrag. Kvällen spenderade jag på att se Cirkeln, trycka en påse lösviktsgodis och en dryg halvliter Pepsi Max. 
 
Idag har jag inte planerat att göra så himla mycket mer. Har tänkt räkna lite på läkemedel, äta sötpotatis och gymma (jag är sugen på marklyft men är osäker på om min rygg kommer gå med på det, så vi får se). Ikväll ska jag se Homeland, dricka Pepsi och försöka att inte flippa ur. 
 




namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?