fredag

 
Onsdag och torsdag var riktigt jävla tunga. Det är skrämmande hur allt kan bli så himla mörkt så plötsligt men det är såklart skönt att det svänger lika snabbt och hårt uppåt igen. Idag har varit betydligt mer uthärdlig, jag har kunnat äta ordentligt och har lyckats bli klar med den där jäkla psykologiuppgiften som jag aldrig trodde jag skulle bli klar med (med över tre timmar tillgodo)! Det borde ha inneburit att jag var klar med hela kursen också men som jag tjatat om så har jag en hög med kompletteringar att göra, men jag tänker att jag har gott om tid att ordna det när jag börjar VFU:n och måste pendla fett länge. Vad gäller helgen har jag inte särskilt storslagna planer. Ska träffa H imorgon men det är jag som sagt fruktansvärt ambivalent inför, är ärligt talat livrädd för hur han ska reagera på att jag har skadat mig men jag får skylla mig själv. Kids, börja aldrig någonsin skada er själva. Aja, hoppas ni får en finare helg!
 




namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?