volt

 
Det är elektricitet i luften, jag är elektricitet, min bästa vän är elektriciteten. Hjärnvågorna är disturbed & jag fryser. Jag är ett kraftfält. Ge mig några sekunder att samla tankarna, att bli stark bara, sen är jag okrossbar. Det glittrar och det finns något i mina ögon, kan han läsa det, kan han känna elektriciteten omkring mig? Låtmigsnällastannahärförevigt. Oktoberkvällen ger mig norrsken och fan begriper ni att det är allt som flyter i mina ådror? Jag har inget blod jag har inget hjärta bara en puls och laddade partiklar. Vi brinner och glittrar och fryser, vi är permafrost och vi är gröna lågor. Vi är guld dressade i silver. 



J

Du skriver så himla vackert! <3

Svar: Alltså tack!!
nihilisten

2016-10-17 | 12:44:13

namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?